Ny vecka nya tag

Tjena hej på er!
Lite uppdateringar och ändringar i bloggen kanske ger mig lite ny energi och lust att blogga igen. Känns ju alltid kul om man har piffat till den lite och inte har en profilbild som är tio år gammal. Det är roligt att jag haft bloggen så länge, kunna gå tillbaka i tiden och titta på gamla bilder och inlägg, i alla fall för min egen del, trots att det varit lite sisådär effektivt med uppdateringar. Men nu när min kära mamma & sambo åkt till andra sidan jordklotet tänkte jag att det ett ypperligt tillfälle att skriva mera i bloggen igen. Det är både ett bra och billigt sätt för dom att bli lite uppdaterade om vad som händer hos familjen Säfström/Niemelä.
 
Så denna måndag är en nystart för mig. Både med bloggen och kosten. Har varit alldeles för slappt på den fronten på senaste men nu är det ändring på det. Har varit/är förkyld så träningen ligger på is just nu. Men längtar verkligen att få komma igång igen. När våren är på gång blir man ju sådär lite extra glad och taggad.
 
Nehe.. dags att sova.. Hörs imorgon bloggen!
 
  

Kommentera här: