nationalencyklopedin

Visste ni att det är de längsta svenska ordet?

Det var inte det detta inlägg skulle handla om utan jag hade bara idé torka på rubrik... :)



Ledig härlig fredag! Jag & Alva har haft en riktigt busig och mysig dag. Varit på torekällberget och klappat de små söta killingarn och tittat på alla andra djur förståss. Hoppat i halmen, lunchat och sist en sväng till mormor & Kenneth. När jag frågade Alva vilket djur som hon gillade bäst på Berget? svarar hon Kråkan. Tacksamt att åka till Berget när man bara kan öpnna fönstret och kolla på kråkjäklarna utanför. :) Charmiga saker hoppar ur hennes mun å de e sååå roligt att lyssna på. Städningen hann jag med på morgonkvisten. Oj vilken super morsa jag framställs som nu. Och när vi kom hem på eftermiddagen slängde jag ihop en lasagne också.. ooops Supermors igen!! Haha.. ;)
Gäller att vara effektiv på sina lediga dagar nu. Imorgon är de jobbilijobb...

Ha en lovely weekend!!



Kommentera här: