Svisch...

sa det så blåste helgen förbi. I lördags var vi på båtmässan. Jag följde mer med som sällskap, inte så intressarad men det var rätt flashigt att titta på båtar som är värda milijoner. Alva skulle kliva in i varenda en och styra ratten. Avslutade lördagen med middag hos brorsan och melodifestivalen. Första gången jag tittade på det och säger bara FEL låt vann.... Mysigt att få gosa med lilla Theo som börjar bli ganska stor nu. Kan inte få nog av dessa mulliga kinder. :)

Jag är ganska så stressad över att hinna plugga. Det var lite mer än vad jag trodde.. Enda chansen är att sitta på kvällarna eller då alva är på dagis och jag hemma. Annars finns det inte en chans att koncentrera sig. Så bloggen kommer ligga lite på is ett tag. Ska försöka uppdatera lite, men kommer inte bli så ofta. Men det är bara 2½ intensiva veckor av ett långt liv, så vad gör det!?




 

Kommentera här: