Plugg månad

Som ni vet ska jag ju göra högskoleprovet, igen. Hoppas på bättre resultat denna gång så jag äntligen kan komma in på en utbildning i höst. För ett tag sedan anmälde jag mig även att göra en prövning i två ämnen, psykologi A och pedagogisk ledarskap. Det är på gymnasienivå och jag gör då detta i syfte att höja mitt betygssnitt. Jag kom ju på detta lite sent så enda chansen för mig att få dessa poäng är att plugga på egen hand och sedan gå och skriva ett prov. Vanligtvis läser man dessa kurser på en termin vardera och jag ska då göra det på en månad, knappt. På egen hand dessutom. Krävs lite självdiciplin men va tusan... det får bära eller brista.

Så det blir tre dagars prov som avslutas med en hel underbar lördag skriva högskoleprovet.

Hejja mej!

Kommentarer:

1 Nanette:

skriven

Hejja hejjaaaaa!!

2 Sandra:

skriven

Duktig du är!! Koooom igeeen!!!! HEJJA! KRAM <3

3 Linn:

skriven

Du kommer att fixa detta. Fast de kommer att bli jobbigt och svårt. Men du klarar de. Glöm inte att jag kan komma förbi nu när jag har bil och leka med Alva så kan du bara sitta och plugga om de är så;)

4 Sanna:

skriven

Jag VET att du kommer klara det. För du är så himla duktig! Jag och Loui hejjar tills vi tappar rösten här hemma. : ) Kramar!

5 Whippy:

skriven

Tack hörrni för allt pepp! Ni är bäst! :)

6 elin:

skriven

Vilken kämpe du är!

Hade önskat att jag hade orken att plugga o göra högskoleprov för att kunna hoppa in på nån ny bana.

lycka till tjejen <3

7 Yohanna i Las Palmas:

skriven

Lycka till!

Plugga är svårt och du är så duktig som vågar påt. Jag har aldrig gjort högskoleprovet. Du får berätta hur det gick och vila frågor som var med.

/Y

Kommentera här: