Lovely weekend

I helgen har jag tagit en paus från pluggandet. Skönt att hämta lite nya krafter så jag orkar köra destu mer i veckan. Denna helg har varit kvalitets tid på topp. Har varit en helg med både nytta och nöje och solen har lyst hela helgen, lovely. Spenderat mycket tid med vänner, dock går helgen alldeles för fort och jag hade velat hunnit med mera. Igår jobbade jag och spenderade sedan hela kvällen med min tvillingsjäl Nanette. Vi åkte till Heron City där vi möts av en stooor folkmassa. Eric Saade var där och signerade så ni kan förstå vilken hysteri det var bland småtjejerna. Vi åt en god middag på Heron City, smällde i oss alldeles för mycket godis och tittade sedan på Låtsats frun, med Jennifer Aniston och Adam Sandler. Den var bra, mycket humor och snygga tjejer i bikini.

 Idag har vi varit ute i skogen och grillat korv. Markus gjorde brasa och vi andra tittade på. Scauterna på hög nivå. ;) Det var så skönt i solen. Var tvungen att ta av mig jackan där ett tag vid brasan. Lite försmak av våren kanske...
Avnjutit laxpasta till middag. Efter en helg med bara skräp mat så kändes denna middag nästan liten "renande" :) Illa.

Snart blir det film och söndagsmys. Laddar om batterierna för en ny intensiv vecka. 2 veckor kvar...

Kommentera här: