Gräsänka & bortförklaringar


Mina nyinköpta rosa/röda mossaiklyktor från indiska.
Älskar ljusskenet från dem.



Hej bloggen!
Här sitter jag i ensamhetens tystnad. Ganska så skönt faktiskt. Snorfia somnade på två röda och sambon är i Sälen över helgen, så det blir en riktig tjejhelg här hemma. Och ensamma kvällar, för fialottan somnar ju vid sju snåret (oftast). Var och bunkrade upp med lite mat på Ica Maxi idag så vi har över helgen och då blir jag så arg när jag kommer på mig själv att köpa massa onyttigheter bara för att jag är ensam hemma. Hur bright är det? Jag skyller allt på Ica Maxi. Hade de inte haft lösviktsgodis för 39:-/kg, hade Jag inte fått dessa "gåvo kuponger" med en 200 g chokladkaka och 1 kg spaghetti, då hade jag inte köpt något. Känns alltid skönt att skylla på någon annan. :)

Så nu ska jag ta min choklad, krypa ner i soffan och kolla på film. Och det bästa med denna kväll är att ingen kommer klaga på mina film val. Haha!

Puss & kram cykelram

Kommentarer:

1 Annso:

skriven

Hoppas ni får en skön tjejhelg! Man måste ju ha massor av gott om man är själv hemma, då har man ju lite sällskap i soffan på kvällen :) Kramis

Kommentera här: