87 days to go

Men seriöst, vart tar veckorna vägen? Såg i babytickern (som jag lagt in längre ner under menyn) att jag passerat 100 dagars strecket för länge sen. Det är inte ens 3 månader kvar. Andra graviditeten är som de säger, den går mycket fortare. Man har så mycket annat man är uppe i hela tiden så man glömmer bort sig själv lite. Nästa vecka ska jag börja på tjockis-vattengympa som jag även gick på när jag väntade Alva. Det ska bli så skönt!

Och vagn är det dags att bestämma sig för snart också.. gahh! Barnvagnsdjungeln! Någon som har bra tips på vagnar som ni varit nöjda med??



Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Nu kommer det bara säga swiiiiiiisch så är den lilla ängeln här! :-)Både jag och Marko är jättenöjda med våran Brio Happy med luftdäck. Eftersom vi också fick nov-bebis så var den vagnen guuuuuuld att dra i snö och slask. Och superlätt är den med, och enkel att köra. Men vi var först inne på en Teutonia, dom är väldigt lätta och smidiga. Lycka till hjärtat! Puss och kram

2 Anna:

skriven

Ja, vi är faktiskt lite inne på Brio nu ändå. Teutonia känns för mer City, och de är där vi är som minst. Men de finns ju massa olika Happy´s. Typ Harmony, Mixed, classic m.m... Man tror man har bestämt sig så e de hundra val till..

3 Mammsen:

skriven

Längtar!!! <3

Kommentera här: