Nice job, or what?!

Såg ett jobb på arbetsförmedlingens hemsida som jag vill ha sooo bad!!!
Synd att jag missat, nu har ansökningstiden gått ut...


Uppdrag: Att under fyra veckor testa badstränder i fyra världsdelar.

Bland arbetsuppgifterna ingår att åka på utflykter, vila i solstolar, dricka vin på lokala tavernor samt andra vanligt förekommande uppgifter i kommersiell strand- och turistmiljö. På vissa orter kan även mottagande av helkroppsmassage, drinkprovning, snorkeldykning samt bokläsning efterfrågas. De aktuella stränderna finns bland annat på Korsika (testas sommaren 2011), i området runt Kapstaden, Sydafrika (testas hösten 2011) och i Asien (testas vintern 2011).

Kvalifikationer:
- Du ska ha kapacitet att vila/göra ingenting under långa perioder.

Vi ser även gärna att du:
- kan jobba sena kvällar (drinkprovning kan under vissa omständigheter kräva övertidsarbete).

Lön, enligt kollektivavtal, ca 35 000 kronor.




Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Kom den ut 1a april eller? :P

2 Whippy:

skriven

Man skulle lätt kunna tro det men det var det inte. :)

3 Mammsen:

skriven

Jag fick jobbet!!! YEEEES!!!

4 Whippy:

skriven

åhh, lyllo, får jag hänga med som resesällskap då? Jag kan ta ett jobb som thaimassörska där nere :)

5 Mammsen:

skriven

Allt mitt é ditt. D vet du!! = ))

Kommentera här: