My Lucky Day!!!

Någon gång ska väl turen vända, och idag var min dag!
Jag har fått nytt jobb (äntligen) ett säsongsjobb men det ska bli så kul och inte nog med det glädjande samtalet så kommer jag hem och kollar mejlen och läser att jag fått MVG på kursen i pedagogiskt ledarskap!! Jiiihhhuuuu!! Måste bara skryta lite, men det får jag för det e ju min blogg, hahah!

Min dag för övrigt...
Har jag varit på utbildning i Hjärt och lungräddning och också blivit utbildad i en hjärtstartare. Har övat kolla medvetande, puls, andning, kompressioner, inblåsningar, framstupat sidoläge... Fick köra kompressioner i en kvart!! Det kanske inte låter så länge, men varje minut känns som en timma och det är väldigt påfrestande fysiskt. Jag var helt svettig efteråt. Men väldigt nyttigt. Alla borde gå en sådan kurs. För vad gör ni om ni hittar en medvetslös person på gatan? Jag känner mig inte tveksam längre, och det är skönt!


Kommentarer:

1 Mammsen:

skriven

Jiiiiiiiipppppiiiii!!!!! GRATTIS!!!! Kraaaaam!



(men lille ko då....)

2 Sandrii:

skriven

Åhh vad bra du är!!! Grattis och bra jobbat!! Vad är det för jobb?? Stor kram!!

3 Linn:

skriven

Vad kul o höra :) (eller läsa)... då var allt plugg-slit värt de i onödan. MVG är inte dumt :D

Och vad är de för jobb föresten???

CONGRAATTZZZZZZZZZ!!!!

4 Annso:

skriven

Kul, grattis! Kram på dig

Kommentera här: