Beautiful blogger


Jag har blivit utsedd till Beautiful blogger av SandraTack Sandra!
Om man får denna utmärkelse så ska man: Kopiera bilden och visa att man fått den. Tacka och länka till personen man fått den av. Nominera 7 andra bloggare och länka till dem. Berätta 7 fakta om dig själv.

So here we go!

Jag nominerar: Ann-zoo, Linn, Madde, Naddie, Ulrika bakar, Alexandra och Anette.

7 smaskiga fakta om mig:

1. Jag avskyr oliver.
2. Jag har varit med på en audition för Skita mot Stjärnorna (för 100 år sedan)
3. Min första Cd-skiva var Arvingarna. :O
4. Jag har fobi för torra fötter.
5. Jag har haft en piercing i tungan.
6. Jag har varit med på en uttagning för Expedition Robinson.
7. Ulf Lundell är en släkting till mig på lååångt håll.

Haha, det var det bästa jag kunde komma på. :)
Några följd frågor på det kanske ??

Kommentarer:

1 Elin Löwstedt:

skriven

Skita mot Stjärnorna? Jag antar att det var en felskrivning, men gud vad jag skrattar! Hahaha! :D

2 Elin Löwstedt:

skriven

Och du förresten, hur är du släkt med Ulf Lundell? För då är jag ju också släkt med honom på ännu längre håll, haha! ;)

3 Anna:

skriven

Elin, Jag önskar att det var en felskrivning :)



Ulf Lundell är på mammas sida. Men eftersom vi är släkt så är ju ni också det då, på något vis! :)

Haha, snurrigt värre!

Kommentera här: