Den vackraste stunden i livet var då när hon kom

Vid den här tiden för exakt ett år sedan låg vi på förlossningen. Jag minns det som igår... Efter en hel dags vankande i sjukhus korridoren och väntan på att underverket ville komma ut så började värkarna så smått äntligen starta vid 21 tiden. Barnmorskan gav mig 2 alvedon och bad mig sova. Jo men eller hur! Nu hade igångsättning äntligen börjat ta fart, och då var det ingen som trodde på mig för ctg.n (datan) sa att jag inte hade några värkar. 4 timmar senare låg en alldeles liten perfekt varelse på mitt bröst. Kan inte förstå att det redan har gått ett år! Min lilla prinsessa blir ett år imorgon (eller inatt 01.30).  Det har hänt så mycket. Från en liten skrynklig docka till en underbar liten person som är så nyfiken på allt. Kan inte komma på vad livet var värt innan hon fanns.

  Min kloka lilla unge, det bästa som hänt!  


Kommentarer:

1 elin:

skriven

<3 tänk att lillan redan fyller 1. tiden går ruskigt fort!

2 Annso:

skriven

Grattis Alva! Hoppas din 1-års-dag blir toppen!

Kram från Devin och Annso

3 Anna:

skriven

Vad gjorde man egentligen innan man fick barn??!!

4 Mammsen:

skriven

Grattis mormors Gos! Förstår inte hur vi har klarat oss utan dig tidigare?! Kraaam till dina underbara föräldrar också! Kraaam!

Kommentera här: