Lördags snor och blogg fix

Idag har vi varit hemma hela dagen, för snuttan har varit hängig. Snoret bara rinner och hon har sovit jätte mycket. Stackars liten. Hon har aldrig varit sjuk förut, men någon gång måste ju tyvärr vara den första. Därav stod vi över babysimmet idag, som var avslutning med fotografering och allt. Tråkigt att vi missade det. Men risken hade varit att hon bara blivit sämre istället så det var det ju självklart inte värt.

Eftersom hon har sovit så mycket idag har jag hunnit med en del fix. Tvättat, städat lite, handla och så knepat ihop ännu en ny header (bilden högst upp på sidan). Linn offrade flera timmar igår och hjälpte mig med den jag hade innan. Tyckte det var så kul så jag knåpade ihop en ny. Den här fick jag att passa in bättre på sidan. Så den får det bli. Men Tusen Tack Linn för alla tips!! 

Vad tycks? 

Kommentarer:

1 Linn:

skriven

Den blev ju jätte snygg tycker jag:) Och det var så lite. Den här blev i varje fall mycket bättre. =D

Kommentera här: