Hej fran Egypten!

Hej allihopa!!

Sa har ar vi i Marsa Alam. Mitt i oknen in the middle of nowhere.. Det ar jatte soligt, helt fantastiskt vackert och inte mycket folk sa det ar som om vi hamnat i ett litet paradis. Det vi inte visste innan var att centrumet bestar av ca 5 bazarer pa andra sidan hamnen, sa man far alltsa aka battaxi (5 min) varje gang man ska dit, eller till stranden. Lite omstandigt men det gar bra. Runt hotellet finns bara sand sand, oken oken..

Alva verkar trivas som fisken i vattnet. Hon far sa mycket uppmarksamhet av alla, araber som turister. Hon gillar att sta pa uteplatsen och titta pa vattnet samtidigt som hon gungar och rockar med hela kroppen.

Kommer varken in pa msn eller facebook sa bloggen ar mitt hej till civilisationen!

Ja, vad kan jag mer beratta. Jo, idag fick jag ragg. Medan Markus & Alva va pa promenad kom Hassan fram och sa att jag var very beutiful. Drojer nog inte manga dagar innan han fragar M om hur manga kameler han vill ha for mig. Men mamma har sagt minst 4. :)

Nu rinner tiden ut...


Hoppas ni har det bra dar hemma?? Vad gor ni? vad hander?
Skriv sa jag har nagot kul att lasa nasta gang jag kikar in.

Soliga kramar fran Moi!

Kommentarer:

1 Systeryster:

skriven

Hej Anniz_cool!

Låter ju super härligt, är inte alls avis på er som får lite sol på kroppen!

Här är allt som vanligt, dvs rätt tråkigt.

Glöm inte att ta en massa bilder, så du har lite att visa sen när ni kommer hem!:)

Ha en fortsatt mysig semester. Kraaaam// från Linnsaaaan

2 Sanna:

skriven

Åhhhh det låter underbart! Här är det grått och småregn som vanlgt...härliga november! ; ) Jag tror inte att varken Hassan eller Mohammed har tillräckligt många kameler för att byta till sig dig! : ) Fortsätt njut och må gott nu! Hälsa lilla familjen! Puss o kram

3 Anna:

skriven

Det händer ingenting här i Sverige =)

4 Mammsen:

skriven

Jag var alldeles för snabb... 4444st kameler skulle det vara. Näääääää!!! Skojar! Kom hem snart! Saknar Er! Men njut av sol o värme. Här är det inte ljust mer än några timmar mitt på dagen. På måndag ska vi få kyla och snö. Brrrr! Känns som vi här hemma är lååångt borta fån öknen. = )) Kraaaam!

5 Chica:

skriven

Hej gumman!här hemma är det kyla mest regn. Saknar dig. Pussa alva hälsa din man och njut njut njut. Puss chica

6 elin:

skriven

Harligt att ni har det bra

kunde inte lata bli att fnissa lite for mig sjalv nar ja laste om ditt ragg ;-) hoppas att det blir minst 10 kameler iaf, hihi

Har hemma ar det lugna puckar, vi har fixat julbelysning i veckan sa de e mysfaktor hog nu!

far ta en fika o en lekstund nar ni kommit hem =)

saknar er!

ta hand om er

kram elin

7 Mammsen:

skriven

Jag längtar sååå efter er! Koooommm heeemmm snart!

Kommentera här: