Ej sald, inte langre till salu

Det blev inga kameler, jag var for skrynklig, inget att ha.. haha! Lika bra det kanske for jag vill ju hem till min familj & vanner, inget ar battre an det.

Jo, har sitter jag i en rokig liten grotta (internet rummet) och ar helt proppis i magen. Maten har pa hotellet ar super bra. Enorm buffe' och att inte tala om efterrattsbordet. OMG. Ingen halsoresa har inte. Idag har vi legat pa stranden och njutit. Alva har sovit ganska mkt idag sa lite salstralar har sugits in.

Folk ar bra konstiga. Har badar dom med badrakten ovanpa cykelbyxorna, tubsockor och gympaskor, med sloja och klader... Hmm... snacka om kontrast pa olika kulturer.

Kom en hel del muslimska manniskor till hotellet for ett par dagar sedan. Dom ar som tokiga i Alva. Igar kom en tant med sloja bakifran sa jag hann inte reagera och tog tag i Alvas kinder och pussade henne. HALLAA, vad gor du med min bebis? -blev reaktionen. For att inte tala om hur manga foton vi har varit med om. Med pappan, med pappan och hennes dotter, med bara dottern, t-shits killen mfl, mfl.. Alla vill fota. Dom ar typ varre an kineserna med fotandet. Jag haller ju med om att hon ar bedarande sot, men vad ska dom med foton pa pa en framlings barn??

Igar var det forsta advent. Tanken pa att det ar jul snart kanns hel skumt. Men det ska bli mysigt att komma hem till julmust och pepparkakor.

Nu ar det snart natti natti. Har har vi inte varit uppe langre an till 21 nagon kvall. Man ar helt trott i bade kropp och knopp. 


Hoppas ni mar bra och kul att sa manga kommentera, jatte kul att lasa! MERA!! smilie! (hittar inte tecknena) hoho!



 

Kommentera här: