They tried to make me go to rehab and I said `ye ye ye´

Idag har Alva och jag varit i Strömsholm med Wilma. Hon går på rehablitering där och får tränings simma. Hon är helt galen i vatten. Älskar att simma. Eftersom jag var ensam med bebis + stor hund fick jag hjälp av Rehab-Elin. Wilma och Elin väger lika mycket á 60 kg så hon flög som en vante mot bassängen där Wilma ville slänga sig i.  Såg lite kul ut! :) Tog bilder med mobilkameran men hittar inte grejen man måste ha för att få in dom i datan, så jag får visa dom en annan gång..

Kan istället bjuda på min lilla solstråle som (kors i taket) somnade 19.30 idag. Markus är och käkar med sitt jobb så jag e alldeles alone. Krypa ner i soffan och titta på tv. Att göra en pudel kommer 21.30, har inte sett den så de vore kul. Inte ofta man har lite egen tid och när man väl har det så brukar det resultera i en snarkande Anna. Kanske välbehövligt med sömn, men vore ju kul om jag orka se halva filmen iaf. :)


Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Världens sötaste prinsessa!!! Hon är underbar! : )

2 Mammsen:

skriven

Tack för hjälpen, mina tjejer!

Ni är underbara!

Vilka fina bilder på Gos.

Hon är så söt!!



Kraaam!

Kommentera här: