skor skor skor

Håller på och fixar till klädkammaren här hemma. Satt upp hyllor så det ska bli ordning & reda. Började plocka in alla jackor... halsdukar, vantar osv. Ställde upp skorna för att se om de var något som jag kunde göra mig av med. I all röra hittar jag en mystisk låda med ännu mera skor som jag inte visste jag hade, eller totalt glömt bort iaf. Räknade mig till 29 par skor. M bara garva och tyckte det var hysteriskt många och att jag skulle börja använda dom istället för att klaga på att jag aldrig har några. Men sååå många är det väl ändå inte? De flesta är pumps och finare skor man sällan använder. Till vardags gillar jag att vara bekväm. Slängde iaf 3 par. Så 26 par är väl helt okej!?

Hur många par skor har du? 

Kommentarer:

1 Sandrii:

skriven

Haha vågar inte räkna..Men är nog över 30 iaf :P Skor är ju konst! :)

2 Linnsaan:

skriven

Ungefär detsamma! Helt normalt ju! Killar tror bara att man behöver ett par skor för varje tillfälle (fest, träning, stranden) osv. Men min kompis Ida därimot, tror hon har närmare 200 par lätt över 100 i varje fall. Det är dock helt galet! Hhihihi

3 Tinii:

skriven

Jag vågar knappt nämna mina små älsklingar..hela 58par har man kommit upp i med åren :S haha fy fan..vad är det med kvinnor ock skor?? ;)

Kommentera här: