Våran jul

Ja, så var julen över. Vi har haft en lugn och mysig jul hemma hos Alvas farmor & farfar. För mig var det lite annorlunda då jag firade jul på annan plats än den vanliga för första gången i mitt liv. Men Alva hade det bra och var glad, och det är ju huvudsaken. God mat, klappar och trevligt sällskap. Men jag kan ju inte låta bli att sakna min egen familj och våra traditioner. Men nu är man vuxen och mamma så man får uppföra sig som sådan också och inte sitta och böla.

Markus & jag hade gjort mängder av eget julgodis, som vi glömde hemma i kylen (och kom på 15 mil senare). Så det blev en kalorifattig jul :(

Alvas kusin Ebba med familj firade också jul med oss och de två små busfröna hade ganska kul ihop. Eller Alva tyckte det var kul att ta Ebbas saker och krypa iväg, då Ebba är lite yngre och inte lika snabb i knänen. :)
Alva fick en massa fina klappar! Och jag också för den delen. Tack så mycken allihopa!!

Resten av julen får berättas av bilderna (tagen med min nya kamera)....

Klicka på de små bilderna för att göra dom större.




         

 

   

    
   

     

Kommentarer:

1 Mammsen:

skriven

Saknade Er! I massor! En anorlunda jul även för mig... Men godiset var jätte gott! = )) Tack! Kraaam!

Kommentera här: