Ooops!

 På förmiddagen gick jag en runda i skogen. Vad skönt det är att gå alldeles ensam med hög musik i öronen ibland. Jag passade på att utforska lite nya stigar i skogsområdet, som annars inte går att gå med barnvagnen. Jag kom till en stig där det fanns ett litet skjul i trä, med tre väggar och tak. Tyckte jag såg något som rörde sig därinne och var tvungen att titta en gång till. Där inne låg ett ungt par utan kläder på kropparna. Oooops! Jag raskade vidare i väldigt snabb fart. Kände att jag var tvungen att ta en omväg eftersom jag gärna inte ville gå förbi där igen...

Ungdomar nu för tiden! :)


large product photo

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

ops så det kan gå hihi

2 Sandrii:

skriven

Ojdå! Sicka snuskisar! ;)

3 Linn:

skriven

HAHA! Pinit om dom hade sett dig!

4 Anna:

skriven

Dom såg mig också. Började fumla med täcket. Var nog mer pinsamt för dom än mig.

Kommentera här: