World of shape

Nytt år ny utmaning!!

Bloggen har legat på hyllan rätt länge nu. Instagramar istället. Men nu har jag gått med i fitnessfighten och kom på att då kommer bloggen bra till användning. Jag skriver för min egen del, för att komma ihåg och titta tillbaka när motivationen och idetorkan tar över. Kanske hittar någon själ in hit och kanske kan jag inspirera denne lite.

Så fitnessfighten (world of shape) -kom i form på 30 dagar med hjälp av träning VARJE dag och rätt kost. Jag är nu inne på dag 6. Och ja, än så länge har jag följt schemat nästan till punkt och pricka iaf. Ska bli kul att se om mirakel i också kan hända med en degis.
En månads hårdträning! Tufft! Men vad är en månad av ens liv?! Detta kan jag göra för att få en kickstart!!
Mer info och detaljer kommer i senare inlägg.

Kommentarer:

1 Elin Löwstedt:

skriven

Vad kul att du kommit igång! Med både bloggen och träningen :) Jag läser minsann, ska du veta :)

Svar: ja, en liten smygläsare! :) Kul att du kikar in!
Whippy

Kommentera här: