Hej

Dålig uppdatering på senaste. Har varit fullt upp, som det oftast är. Ville bara ge ett livstecken då jag ser att det är en hel del som kikar in här varje dag även fast jag inte uppdaterat nåt vilket är jätte kul så jag ska bättra mig, igen.
Ibland blir det lite mycket, Facebook, instagram, blogg och vad kommer här näst? Har funderat på att lägga ner bloggen många gånger men jag har haft den så länge så det blir som att radera ett fotoalbum, vilket skär lite i hjärtat. Bloggande är som att träna, ibland vill man göra det hela tiden och ibland är man ap lat. Den får vara kvar så länge jag tycker det är kul.

Hoppas ni har en fin helg allesammans. Antar att många sitter bänkade framför melodifestivalen. Jag & Noel ska på party ikväll. :) dax att kamma till sig kanske...

Kommentera här: