yupp yupp

Nu har jag suttit här i typ 2 tim och fifflat med designen och är fortfarande inte färdig. Gahh, de e ju så svårt och tar sån tid, blir galen. Men nu har jag inte tid eller ork mer.. Får fiffla vidare en annan gång..

Hur har ni det idag?
Jag sitter hemma och är lite rastlös (som ni kanske har märkt av mitt designebyte?). Jag har åkt på en väldans förkyldning och får inte jobba. Det är ingen hit att komma till jobbet med dagisbaciller. Så nu ska jag ta en kopp honungste och krypa ner i soffan. Solen skiner och en promenad vore upppiggande, men de får bli lite senare..

Tjing!

Kommentarer:

1 linn:

skriven

Det är såna här dagar jag vill komma ut och göra sällskap. Fast vill ju dock inte bli sjuk.

Får ta och komma över snart, har ju min bil kvar än. Hörs o ses. <3

2 Whippy:

skriven

komsi komsi!!! :)

Kommentera här: