Bröllop, bröllop, bröllop....

Ursäkta mig men jag är så jäkla trött på allt snack och tjat om Kronprinsessans bröllop. Flera månader innan bröllopet börjar man sända bröllops program på Tv och det pratas om vett och etikett, hur man ska klä sig, hur man ska äta, vilken parfym som ska användas osv osv osv... När jag läser tidningen är det bröllops special. Folk skickar hälsningar och berättar om presenter de ska skicka. Nu är det något bröllopsprogram VARJE kväll på tv. När jag går till affären ja vad är det första OCH sista man ser i affären, Jo bilder på paret på chokladaskar, sarvetter, tallrikar ALLT. När man surfar på tidningssidor är dessa ansikten ÖVERALLT. Hela Stockholm är engagerad och varenda hotell är fullbokat.

På lör, den 19.e sänder Tv4 HELA dagen bröllopet och allt runtomkring. Jag undrar bara hur folk orkar bry sig?! Hur mycket pengar tror ni Victoria och Daniel får betala för kalaset? Det handlar om milijoner, och det är inga mindre än VI snälla skattebetalare som får stå för kalaset. Skönt när det är över så fokuset kommer på något viktigare i världen. Kristaller, diamanter och guld är väl inte allt?

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Jag har det så bra för jag låtsas att allt handlar om mitt och Anders bröllop :)

2 Anna:

skriven

Ja, erat är ju lite mer diskret. :)

3 elin:

skriven

instämmer till 100% gumman! va trött på de redan innan alla chokladaskar o jonks kom....

Kommentera här: