Beslutsångest

Det här med att köpa en ny mobiltelefon så här på momangen kom lite plötsligt. Jag vet inte vad jag vill ha!! Behöver tips och råd! Har funderat på en Iphone, alla säger ju att dom är så bra och de verkar ju rätt fränt. Men behöver jag en sådan avancerad med så mycket funktioner? Markus har en Iphone och jag har försökt "öva" på den men jag lyckas inte ens skriva ett sms utan att tappa telefonen eller toucha fel knappar, den är dyr och lite stor för min smak. Kollat lite på nätet på Sony Ericsson mini. Den tycker jag verkar ok, men måste till en butik och känna hur liten den är. Kommer den bort i fickan och hur lätt är det att skriva på den? Ja, så långt har jag kommit i mina mobil tankar. Bästa är ju egentligen att åka till Media Markt och känna och klämma på alla. Men varje gång jag är där blir jag helt snurrig i huvudet för det är för många. Haha, aldrig nöjd!

Får sova på saken. Men den gammla tegelstenen jag har fått låna av mamma nu funkar ju också! :)
Alla nr har försvunnit. Så när ni skickar sms, skriv gärna vem det är ifrån! :)


 
eller



eller...


????

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Jag skulle tagit sony ericsson! Fattar inte riktigt hypen med Iphone..håller med dig, den är för stor och för många finesser!! Man klarar ju sig med mindre! Lycka till! :) Kramis

Kommentera här: