Veet spawax

Som ni kanske vet får jag ibland testa nya affärsidéer genom att vara en buzzador. Nu har jag provat Veets nya hemmasalongs produkt spawax. Idén är god, man sparar en del pengar jämfört med att gå till en salong men min sanning om detta sk "hemmaspa" är att det faktiskt är värt pengarna att låta någon annan göra jobbet... 




Apparaten som Ska smälta vaxet. 



30 min att smälta 4 vaxpuckar.


So far so good... 


Kleta kleta... Stelnar snabbt så man måste vara kvick att bre på.


Var riktigt svettig innan jag dragit av den första men det gjorde faktiskt inte speciellt ont,. 
Det var väldigt svårt att få till dessa remsor själv. Jag fick smådutta hela tiden vilket resulterade i att detta tog evigheter. 

4 puckar skulle räcka till ett ben (knä till vrist) men jag smälte alla 6 jag fick med och det räckte bara till ett ben,,, 

För min del var detta alldeles för kletigt och tidskrävande, även om man fick in en rutin efter ett tag.. 

Kan tänka mig att den är mer användbar till mindre områden att vaxa. Men kletet kommer man inte ifrån.. 


Apparaten ska rengöras med babyolja.
 
Jag kommer inte använda den igen. Vill någon ha så varsågod! 😄

Vill du också testa nya produkter gratis
Smsa: Buzzador karamell_8 till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. 




Kommentera här: