Kräkas eller inte kräkas

Ja, det blev mycket sjukdoms inlägg på senaste men det är de livet handlar om just nu. Alva är frisk, hon är nog den enda som mår helt bra. Jag va och jobbade ikväll och började känna karusell i magen. Nu ligger jag här och försöker tänka att om jag somnar så fort som möjligt så går illamåendet över och jag kommer inte kräkas. Funkar det? Jag har inte tid att vara sjuk nu. Så det får bara inte hända. Jag har en fullspäckad vecka och det vore så trist om en äcklig kräksjuka kom och förstörde den.

Stackars noel har varit dålig i magen länge nu. Inte någe vidare aptit. Blev 5 Tim på akuten i tors då han började torka ut. Han kunde inte ens gå, Lill plutt. Vätskeersättning och vakande på sjukhus så hämtade han sig till slut. Usch vad orolig man blir för de små.

Ja men sova va det ja..
God natt bloggen!

Jag hittade inte min bil när jag skulle åka hem ikväll,,, hallå våren, kom nuuuu!!!!!

Kommentera här: