excuse moi

för dålig uppdatering. Känner mig otillräcklig. Önskar jag vore en bläckfisk med åtta armar, helst klonad också så jag kunde vara på flera ställen samtidigt. Haft några dagar ledigt och vi flydde hemmet till Norrköping och Kolmården, kommer ett inlägg med bilder från det imorgon.

Här hemma är det kaos. Vi hade en vattenläcka här förra veckan i förrådet. Som tur var upptäckte M det tidigt och vi kunde rädda våra saker. Men de är inte lite saker vi har där ute. I ren panik bar vi in allt i hallen, och där står det fortfarande. Förns idag fick vi tid att ta tag i projektet och började rensa ut och åkte till Tippen och kasta massor av saker. Nu återstår bara att sortera in allt. När vi ändå tagit ut allt vill vi inte bara trava in allt som de va förut utan försöka ha lite struktur åtminstonde.

För övrigt är det ju varmt och skönt. Vi slängde iväg våra gamla trasiga utemöbler idag också så nu är vi möbellösa också. Bra tajming på säsongen.

Blablablabla...  haha, känns som jag drar iväg på onödig fakta här. ja, ni som vill veta mer kan ju slå en pling..! :)

Kommentarer:

1 Mammsen:

skriven

Ååååå vad jag tycker om den här bilden!!!!

Kommentera här: