Mammas älskling

Jag måste få skryta om min underbara prinsessa idag. Hon har sina `moments´ som vilken levande varelse som helst men hon är då det underbaraste som finns på denna planet! Kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar henne. Hon pratar så mycket nu och säger så söta och roliga saker. Sjunger och nynnar så sött så man smälter. Önskar jag kunde fånga varje ögonblick och spara i en liten ask att ta fram om 50 år. Så här kommer en kärleksbomb i bilder på min pussgurka!

♥ ♥ ♥
♥ ♥










Lot´s of love!






Kommentarer:

1 Annso:

skriven

Härliga bilder! Lika fin som sin mamma! Kram

2 Sanna:

skriven

Vet du varför Alvis är så himla underbar? För att hon har världens finaste, underbaraste och bästa mamma! Ni är fantastiska båda två! <3

3 Linn:

skriven

Och hon kommer att bli värdens bästa stora syster :) <3

Kommentera här: