Hem ljuva hem

Jag ber om ursäkt för att förra inlägget blev något knasigt. Ville så gärna kunna skriva något från mobilen, men mobilen och jag är inte direkt bästa vänner längre.

Veckan har varit bra! Vi har bott i en stuga upp norr i en skog vid en sjö. Ingen el och ingen vatten. Lite pyssligt med matlagning och disk men det har funkat. Ingen tv, ingen data, mörka kvällar med tända ljus. Dock var vi en del hos M's päron så vi har blvit bortskämda och haft det lyxigt också. En dag på Furuviks djurpark, lite shopping, sol, bad, fiske och lata dagar är vad vi har ägnat dagarna åt. Nu är vi hemma och jag känner mig lite mer utvilad och älskar just nu mitt hem lite mer än vanligt. Lampor i taket, rinnande vatten i kranen och kunna spola toaletten efter sig är lyxigt.

En helg kvar nu innan denna korta semester är över. Men det känns inte jobbigt för jag vet att min långa "ledighet" kommer om några månader.

Soo long my friends!



Spegelblankt.
Utsikten från stugan


Kommentera här: