Vinnare i Cliniderm tävlingen är:

Nu är Cliniderm tävlingen avslutad.
Alla deltagare hade svarat rätt på frågan vad en nattkräms uppgift är, nämligen att stärka och återuppbygga huden inför nästa dag. De fyral lyckliga vinnarna med respektive motivering är.... (trumvirvel).......

1) Lisa
"Jag har ju ännu inte hittat en hudvårdsprodukt jag gillar, därför skulle det vara perfekt att få prova denna! Just nu använder jag Ellas tvål när jag rengör ansiktet och Ellas miniderm för att jag är torr i ansiktet... Hjälp mig!!! :-)

2) Sanna
"Jag skulle såååååå himla gärna vilja vinna för att efter en graviditet, plötslig förlossning och väldigt jobbig start med den lilla tjejen så har min hy blivit helt förstöd. Värre än en 14-årings. ; ) Och med den lilla fjuttiga mamma-pengen man har så ligger inte prio på produkter till mig själv. Och det skulle vara obeskrivlig lyx att få smörja in ansiktet med så fina produkter."

3) Malin J
"Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!"


4) Nanna
"Min torra vinterhy behöver extra omsorg, tyvärr har jag ännu inte funnit några produkter som har det som behövs. Jag hoppas Cliniderm är det rätta för mig, och skulle bli jätteglad om jag får chansen att testa innan jag köper :-)



Jag vill inte lägga ut efternamnen i bloggen, men ni som vunnit känner förhoppningsvis igen eran egen motivering. Jag skickar ut ett vinnarmail med mer info om leverans. 

Grattis! 

Kommentera här: