Dove express Intensivbalsam

Som Buzzador fick jag denna gång vara med att testa Dove intense repair express intensiv balsam.



Jag har provat den och tycker det är ett helt okej "budget balsam". Inga mirakel hände med mitt hår men det blev klart mjukare. Jag testade det även på Alva för hon har så lockigt, risigt och burrigt hår. Och där kan jag nästan säga att det hände mirakel. Hennes hår blev jätte mjukt, lent och lockarna faller fint istället för ett tovigt burr. Tummen upp för det!

Använd balsamet dagligen istället för ditt vanliga balsam som du använder och resultatet blir
är att ditt hår blir mjukare och starkare som är återfruktar på djupet.
Dove intense repair express intensiv balsam är ett undikt djupverkande balsam med inpackning inuti, den förhindrar kluvna hårtoppar och att håret ska gå av.
Doves patenterade fibre activest-tekologi för vård av skador och repationen tränger djupt ned i poroöst hår för att återbygga deet inifrån.
Micro moisture serum ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp
.




Vill du också bli en Buzzador och testa nya produkter gratis, klicka HÄR!!




Kommentera här: