Phew

det tar på krafterna att vara modell ;)

Jag och Alva har varit och fotat oss på The Studio idag. Fick en "upplevelse" present förra året så jag tog tillfället i akt att få lite proffsiga bilder på oss två. Jag blev sminkad och stylad och sen knäpptes ca 100 kort. Det är inte lätt att få en 1-åring att sitta still men hon gjorde det bra. Precis när vi var klara i studion, just då hon var så där lagom trött, snubblar hon och slår huvudet i en metall ram. Det blev en stor bula i pannan med ett jack i. Den har lagt sig lite nu men aj vad ont det måste ha gjort och oj vad rädd jag blev. Hon grät i max 3 min, jag hade ont i magen flera timmar.

Så klart vill man ha alla fina bilder men shit pommes vad dyrt det är. Jag köpte bara 4, mer har inte mammakassan råd med. Valde ut de mest speciella och effektfulla. Närbilder och mer vanliga bilder kan jag ta själv med systemkameran
(jag får öva i alla fall).



Juste, jag fick skriva en lista med 9 kompisars telefon nr så skulle jag få en bild på köpet.  Så om ni får ett samtal från The Studio är det jag som är boven. :)

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Sååå fina! Coolaste tjejerna i stan ;) Kram

2 Sanna:

skriven

Åhhhhhh va fina ni är!!! Hot mama med gulligaste ungen! <3

3 Madde:

skriven

Jättefin bild :) Hade tänkt gå och knäppa kort med magen och abbie på the studio, men nu är jag en stooor flodhäst och vill inte förevigas på bild haha. Funderar på att gå när bebben är nån mån och ta på hela fam :)

Kommentera här: