ny vecka - nya tag

Det var den helgen det. Jag jobbade ju igår så jag är bara glad att det är måndag så jag har fått umgås med min favorit tös. Vi tog en sväng om på stan. Hittade en påskpresent till Alvis och foundation svampar (alla antecknar!?)

Sen blev det en hel efternmiddag i Nykvarn. Lagade mat tills mamma kom hem -kalorisnåla kassler kolijoks. Ja, nu är det måndag och nya tag (igen). Nu när jag har erkänt det för mina bloggläsare så måste jag ju skärpa mig. För nu håller ni ju koll på mig, eller hur?! :)  


Påskharen kommer med detta...
Lindex Shop Online - Blus

Lindex Shop Online - Jeanskjol
Bild från Lindex Shop Online.

Kommentarer:

1 Mammsen:

skriven

Va snyggt! Alltid lika bra smak. Tack för smarrig mat och lyxen att komma hem till dukat bord. Tack! Kraaam!

Kommentera här: