Godmorgon Tisdag!

Usch vilken jobbig natt. Alva har lekt rövare. Leka kl.1?? Mamman var inte så pigg på det nej. Pappan märker ingenting som vanligt. En bomb skulle kunna explodera bredvid hans säng utan att han skulle lyfta ett lillfinger. Efter frukosten kom en rejäl bajsexplosion så det var bara att slänga ner allt i badkaret. (nej, jag slängde inte Alva) Så nu är hon ren och fin med lockigt hår som det alltid blir efter badet. Qutie!

Snart ska jag iväg på ett spinning pass. Var år och dar sen. Jag vet att jag inte kommer kunna gå imorgon. Men när man väl har vanan inne så kan man inte vara utan den heller. Positiva tankar, eller hur?!

See ya later aligator! 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

haha ja som min gubbe då ;) Verkar som om alla killar är så.

Hoppas ni mår bra!

2 Mammsen:

skriven

samma lika generation efter generation....

Ordning på dig som kommer igång och tränar!

Kommentera här: