Stackars mig

Man kan ju undra vad jag gör uppe kl.5 en torsdag morgon.. M drog till Sälen halv fem och nu kan jag inte somna om.. Ganska dålig på att stänga av sin väckarklocka som går på med en plötslig rocklåt på högsta volym. Ren tur varje gång Alva inte vakna (oftast gör hon det). Kommer vara helt död i eftermiddag när Alva är som piggast. Härligt.

När jag ändå håller på och klagar så kan jag klaga lite till. Har så ont i min stackars rygg *buhuuu* Har haft det några veckor men här om dan gjorde det så ont och strålar ut så jag kunde inte göra annat än att ligga och gråta. Det tar på min stackars svaga rygg att lyfta 11 kg bebis upp och ner tusen ggr om dan. Nu kan jag inte ens få in barnvagnen i och ur bilden. Får se hur jag klarar mig ensam den här helgen.. Funderar på att köpa en sulky och ha i bilen när man är på shoppingturer istället för det här åbäket till Emmaljunga vi har nu. Vill helst ha en nu och på en gång, men det är ju en hel djungel det där med vagnar och beställningstid och dittan och dattan..

Ingen som har en tillfälligt att låna ut över helgen??

Nä nu är det färdig klagat. Finns dom som har det myyyycket värre.

Ha en bra dag!



Kommentarer:

1 cornelia:

skriven

Ibland kan det vara skönt att tycka sådär riktigt synd om sig själv! :) Haha..



Hoppas det blir bättre snart :D

2 Maria:

skriven

Stackars dig. Ja jag börjar också känna av ryggen. Och man sliter ju riktigt mkt som mamma, ingen lyx jobb direkt ;)

Såg att Babyland hade erbjudande på Sulky nu, 799, tror jag. Funderar på att köpa en men jag är ju så nöjd med min Brio.

Hoppas du blir bra snart.

Kommentera här: