Syréngatan

Det skär lite i hjärtat när jag ser min gamla lägenhet ute på hemnet. Åh, vad jag saknar den ibland. Jag älskade verkligen den lägenheten. Men 3 pers på 37 kvm kanske inte är det ultimata. Men jag kan inte låta bli att sakna den och den tiden med lägenheten. Det var något speciellt. Men det var då och nu är nu. Skulle inte byta ut det jag har här och nu för någonting i världen. Det bästa man kan önska sig och det är inte fy skam.

630 000:- ska han ha för den :O 
Jag hade köpt en ny tvättmaskin något år innan jag flyttade som jag lämnade till lägenheten. Nu ingår inte tvättmaskinen i lägenhetsköpet. Han snor alltså med sig den. Ja, jag kan inte låta bli att tycka till när det är en lägenhet som ligger en varmt om hjärtat. 

Om jag hade varit miljonär hade jag köpt den för att ha som övernattnings/fest-lägenhet ;)

Bilder från min tid





Kommentera här: