hejbaberiba

Dagarna bara flyger iväg. Ikväll var jag och träna pump. Jag känner redan nu att jag inte kommer kunna gå normalt imorgon. Men då vet man att det tar i alla fall..

I söndags efter jobbet blev det en spontan utgång. Jag hade ingen aning om att man går ut på påskdagen nu för tiden. Juldagen ok men Påskdagen var något nytt för en gammal morsa som mig ;) Kul som 17 hade jag iaf. Tack tjejer för det! När kvällen började lida mot sitt slut skyndade jag mig att hämta jackan och springa ut till taxin. För vad är jobbigare än att stå och vänta på en taxi en söndag natt? Ingen ute, jag hann först. Haffa första bästa. Sätter mig och tar upp telen för att ringa mitt sällskap och säga att jag är på väg hem. Då ser jag att klockan bara är 01.02. Jag hade tagit lite fel på tiden. Snacka om snurrig i kolan. Men å andra sidan var det skönt att slippa trängas och jag fick sova lite extra.

Imorgon blir det lite jobb igen och sen är det helg med lite roligheter och mera jobb... Det är bra det.

God night!

Kommentarer:

1 Mammsen:

skriven

Vilka söööötisar! = ) Kraaam!

Kommentera här: