Det känns att jag lever


Kl.5.30 imorse slog hon upp sina blå och ville inte sova mera. Det var bara att stiga upp. Sedan tog vi en tripp till Nykvarn och Wilma fick snosa runt i sina egna kvarter lite vilket hon tyckte var jätte kul. Hon tog tag i kopplet, hoppade och skulle ut och gå med sig själv. :)

Jag & Alva rejsade in till stan och gick på gympa. Baby Power. Vanlig gympa alltså men med en ljudnivå som passar dom små. Vi var hela två stycken mammor. Den andra mammans unge tyckte detta var jätte läskigt och grät igenom hela passet. Alva satt på en matta, tittade förundrat och klappade händerna. Hon tyckte mamma va så duktig så. :)
 

Senare skulle jag på ett info möte på Wc igen, å när jag ändå var där körde jag ett step pass också. Herre gud. Jag vill inte tänka på hur min kropp kommer kännas imorgon. Han körde bokstavligen s-k-i-t-e-n ur oss. Det var jätte kul, hängde med bra och så. Och som alltid när man har svettats som en gris känns det jätte skönt efteråt. Men nästa gång tänker jag gå in tidigare så jag får en plats längst bak och inte längst fram som idag. Där känner man ju pressen, när alla som står bakom en tittar. Ja, puh!

Sängen är väldigt lockande nu...

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Jäklar vad duktig du är :) vart går du nånstans?

Vi kör på friskis&svettis.

Kommentera här: