Tisdag

Idag var vi ute i tveta och hade korvgrillning. Alva och de mindre barnen satt som uppstoppade korvar och kunde inte röra sig i alla tjocka kläder. Det var ruggigt men mysig. Har börjat gilla hösten allt mer.

Sen blev det en heldag hos Lisa & Ella. Alltid lika mysigt. Man kan sitta där i sina mjukisar, leka med barnen, prata om allt eller ingenting. Love u a lot! ღ
Blev bjuden på mumsiga pannkakor också. Tack! Alva & Ella åt som gamar, igen. :)

Suttit och kikat lite på utbildningar. Men blir inte så mycket klokare. Vet inte ens om jag vill plugga. Vad tusan ska jag bli när jag blir stor??? På tiden att komma på det nu kanske. Förslag??

Nä, ska återgå till Desperata hemmafruar nu..

So long!



Bilder på våra tjock korvar

Ella



Filippa




Alva


Kommentarer:

1 Tinii:

skriven

Visst är hösten mysig..jag älskar alla färger och att sitta under en filt med massa tända ljus :)



Jaa du,jag funderar också på vad jag ska bli när ja blir stor ;) inte lätt d där..Kan du inte jobba som personlig tränare då? är inte du utbildad till det?



Krraaam

2 Anna:

skriven

Ja, vad ska vi bli? Jag är utbildad gyminstruktör, PT är lite mer avancerat och dyrt att utbilda sig till. Är nog inte så intresserad av att jobba med det heller. Men skulle kunna tänka mig något inom hälsa/kost, eller butik, typ inköpare eller nåt. Men så är det bara det där att man ska bestämma sig också..



Såg föresten att de sökte hudteurapeut på Åhléns här i stan.. Tänkte på dig då, men de är ju en bit bort förståss..



Kommentera här: