Tjugohundranio

Bläddrade igenom alla milijontals bilder från 2009. Det blir myyyycket kort när man har barn kan jag lova. Man tar kort på varje moment som är första gången, varje min, grimars, kläder osv.. Varje kort är speciellt och man kan inte radera. Tänker tillbaka vad vi har gjort och vad som har hänt och det är en hel del. Förutom Alvas utveckling som har gått i en skrämande fart så har vi gjort ett och annat det här året.

Tänkte bjuda på en liiiiten del av bilder från vårat 2009. Detta är långt ifrån allt, det skulle ta mig hela natten..

Enjoy! :) 





Början av året var tjockt. Jag väntade och väntade på vårat mirakel. När skulle h*n komma??





Gjorde testet på makemebabies.com och det sa att vi skulle få en flicka som kommer se ut såhär..




I TIO MÅNADER var jag gravid. Det var en envis bebis men den 16.e feb förändrades våra liv och lyckan har aldrig varit större än den dagen vi såg vår underbara dotter för första gången. Alldels perfekt! <3




Tolv dagar senare fick (s)alva sin efterlängtade pojkvän, Loke!
och en liten "stora syster" på köpet



Mormor Gun fyllde 70 året innan och det firade vi med en resa till Gran Canaria.
2 månader gammal fick Alva sitt första pass och hängde med så snällt på alla äventyr.







1 maj fick Alva sin första kusin, Ebba!



Kyrkan har vi nog aldrig besökt så flitigt som detta år. Det har blivit en begravning 3 dop & 2 bröllop.

Calle fick sin Nina
<3
  



20 maj fick Alva en ny kompis, Filippa kommer till världen!




Jag fyller 25! Det firas hemma av många nära & kära. En underbar dag!



Lilla Linn tar studenten!
Tänk vad åren går...



Bröllop nr 2. Annica & Johan! Underbart bröllop, där inget öga var torrt.



Vi tog en tripp till Kolmården. Jag & Markus hade jätte kul, Alva sov mest.



Jag lärde mig att andas under vattnet...



Vi gick på babysim...



Jag börjar längta tillbaka till mina pumps och sätta klackarna i taket.
Det blev ett par utgångar detta år trots allt.





Bästisen Ella fyllde 1 år!



Lilla familjen åkte 2 veckor till Marsa Alam, Egypten.
Sol sol sol... behöver jag säga att det var underbart?!





Alva får se och känna snö för första gången!
Pulka, de e kuligt!



Och så blev det jul, och det tar ju på krafterna..





Men nu laddar vi för ett nytt spännande år! Vem vet vad som händer då?
Ta dagen som den kommer, lev i nuet och ta inte allt så jäkla allvarligt.
Och sist men inte minst, Glöm inte att vara snäll. Det är en jul 2010 också!!


Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Va roligt att du har sammanfattad hela året!! Helt sjukt va mycket som kan hända på ett litet år =)

2 Sanni:

skriven

Åhhhh vilka underbara bilder! Och vilket år...Du blev världens bästa mamma och fick världens sötaste prinsessa...Det är inte illa pinkat! ; )

PUSSAR OCH KRAMAR!!!

Kommentera här: