maffian

Idag var barnvagnsmaffian ute på stan. Vi tar verkligen upp halva stan när vi går tre i bredd, och då talar jag inte om våra arslen (se Amandavardet klippet tidigare). Man känner sig i vägen överallt. Man kan inte gå fort i folkmassor för det är alltid någon framför som bromsar upp och det finns ingen plats för omkörning. Men jag måste säga att det är himla mysigt att vara mammaledig med några av ens bästa vänner.
Kärlek till er! :)


Lillan har redan somnat (kors i taket), i sitt eget rum för första gången. Vi testar inatt och ser hur det går. Förhoppningsvis störs hon mindre av våra snarkningar, väckarklockor osv..

Smell ya later!

Kommentarer:

1 Mammsen:

skriven

Ska hon sova själv?????!!!

Får jag sova över hos Alva? Jag snarkar inte... ; )

2 Lisa:

skriven

Ja, visst är det underbart!

Kärlek tillbaka i massor!!!

3 Anna:

skriven

Jag håller verkligen med!!

Kommentera här: